طراحی سایت فروشگاهی - مروری بر اصول اولیه خدمات طراحی سایت - طراحی وب سایت فروشگاهی

Wiki Article

«ویترین باعث می‌شه من روی پای خودم وایسم. چرا من باید ۱۰ تا ۱۵ درصد سودم رو از دست بدم، در حالی که با ویترین می‌تونم مستقیم به مشتری بفروشم؟»

        داشتن پشتیبانی قوی بعد از تحویل محصول سایت وردپرسی.

با دیدن و اجراکردن آموزش‌ها، شما آماده مدیریت یک سایت یا فروشگاه اینترنتی شده‌اید!

برای داشتن یک سایت حرفه‌ای، ابتدا اطلاعات مهم کسب‌وکارتان مثل نام، آدرس و شماره تماس را تکمیل کنید. سپس می‌توانید تنظیماتی مثل اتصال به دامنه دلخواه، درگاه پرداخت آنلاین، اینماد و موارد دیگر را مطابق با آموزش‌ها انجام دهید یا از تیم ویترین کمک بگیرید. در این مرحله زیرساخت فعالیت آنلاین شما آماده شده است!

آیا شما از قالب آماده استفاده می‌کنید ؟ خیر، کلیه خدمات طراحی سایت در رویاوردپرس بصورت اختصاصی انجام می‌شود اما به نوعی طراحی می‌شود که بصورت دائمی بروزرسانی شده و قابلیت توسعه آن بطور ۱۰۰ درصد امکانپذیر می‌باشد.

آنها برای معرفی محصولات خود به طراحی سایت وردپرسی و بویژه پلاگین‌های وردپرسی و افزونه‌های ویژه برای تسهیل فرایند‌ها نیاز دارند.

درآمد آنلاین کسب‌وکارهایی که سایت خود را با ویترین ساخته‌اند

آیا وب سایتی که به من تحویل می‌دهید شرایط اخذ اینماد را دارد ؟ بله، کلیه پکیج‌های طراحی سایت ارائه شده در رویا وردپرس، بصورت استاندارد طراحی و پیاده سازی می‌شود تا تمامی معیارهای اخذ نماد اعتماد الکترونیک را دارا باشند.

در ابتدا باید بدانیم اصلا چگونه سایت بسازیم؟ یکی از روش‌های راه‌اندازی سایت، طراحی با استفاده ازبرنامه نویسی است؛ هزینه این روش بسیار بالا بوده، به طوری که از ۱۵ میلیون به بالا متغیر است. راه‌اندازی سایت با استفاده از برنامه نویسی زمان بسیار زیادی از شما می‌گیرد؛ همچنین اگر به دست فرد کاملا متخصص سپرده نشود مشکلات بسیاری به بار خواهد آورد؛ به همین دلیل این روش کلا پیشنهاد نمی‌شود.

امکان ساخت انواع فرم با جابجا کردن المان‌ها با ماوس امکان ساخت انواع فرم که دارای فیلد‌‌های زیر است:

هر چند وقت یکبار نتایج را اندازه گیری خواهید کرد و از چه معیارهایی استفاده خواهید کرد؟

پشتیبانی طراحی سایت یک عامل مهم برای قدرتمند بودن شرکت طراحی سایت است. این مورد بسیار خطرناک را جدی بگیرید .

«ویترین رو به همهٔ دوستانم در صنف‌های مختلف پیشنهاد می‌کنم، چون در این مدت از حسن نیت‌شون واقعا احساس آرامش کردم.»

برای مشاهده قیمت و تعرفه سایت‌ساز ویترین نوع سایت مد نظرتان را انتخاب کنید
یکی از شرکت‌هایی که به صورت حرفه ای از ابتدا تا انتهای کار، پابه پای نیاز مشتریان خود قدم به قدم حرکت کرده و در هر مرحله پیشنهادات و راه حل‌های اصولی ارائه می‌نمایند، شرکت طراحی سایت یا به عبارتی آژانس دیجیتال مارکتینگ آروند در شهر اصفهان است.

انتخاب شدن ما توسط مشتریانمان، حسن توجه خداوند به ما و رعایت اصول اخلاق حرفه‌ای از سمت آژانس دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت رویا وردپرس است.

آیا شما به اطلاعات من در وب سایت دسترسی کامل دارید ؟ بله، باتوجه به اینکه امنیت وب سایت و اطلاعات شما، همچنین پشتیبانی فنی سایت شما بر عهده ما می‌باشد، تیم رویا وردپرس بصورت کامل دسترسی به اطلاعات و زیر ساخت سایت دارد.

پورتال بانکی نیازمند کسب نماد اعتماد الکترونیک است ( به غیر از زرین پال). پس فروش اینترنتی در مرحله اول می تواند به صورت تلفنی ، کارت به کارت ، حواله بانکی ، تحویل نقدی به پیک ، درگاه آنلاین زرین پال و … استفاده کنید تا بعد از کسب اجازه از مراجع ، نماد اعتماد الکترونیکی کسب کنید و درگاه مستقیم بانکی بگیرید.

«امنیت و کاربری سایت برام خیلی مهمه. خوبی سایتی که با ویترین زدم اینه که مشتری‌هام با کمترین کلیک می‌تونن خرید ساده و امنی انجام بدن.»

«مزیت ویترین مسئولیت‌پذیر بودنشونه. یعنی اینکه به مشتری اهمیت می‌دن. از ویترین یاد گرفتم که باید حواست به مشتریت باشه تا طراحی وب سایت چیست بفهمه واسش مهمی.»

درآمد آنلاین کسب‌وکارهایی که سایت خود را با ویترین ساخته‌اند

۱۴ روز رایگان امکانات ویترین را آزمایش کنید و بعد تصمیم بگیرید

تعداد سفارش‌های زیاد روزانه ۲. ارسال سریع سفارش‌ها به محض آماده‌شدن ۳. تنظیمات خاص انبارداری و مدیریت مواد اولیه این امکانات ویژه باید در سایت رستوران رعایت بشه و در نتیجه هزینه طراحی وبسایت رستوران هم قدری متفاوت از بقیه کسب‌وکارها خواهد بود.

اگر برای طراحی سایت کسب‌وکارتان نیازمندی ویژه‌ای دارید که در جزئیات بسته‌ها پیدا نکردید، می‌خواهید بعضی از خدماتی که در لیست قیمت طراحی سایت آمده را متناسب با کسب‌وکار خودتان تغییر دهید یا هر سؤال دیگری درباره تعرفه ساخت سایت و فروشگاه اینترنتی دارید، می‌توانید با کارشناسان ویترین صحبت کنید.

امکان درج نامحدود از انواع محصولات دانلودی و پستی امکان ویرایش، حذف، کپی‌کردن و مدیریت محصولات ذخیره و منتشر شده امکان ایجاد نامحدود دسته‌بندی برای محصولات امکان ویرایش، حذف و مدیریت لینک منبع دسته‌بندی‌های ایجاد شده امکان ایجاد نامحدود برچسب برای محصولات امکان ویرایش، حذف و مدیریت برچسب‌های ایجاد شده امکان ایجاد انواع نامحدود ویژگی برای محصولات امکان ویرایش، حذف و مدیریت ویژگی‌های ایجاد شده امکانات و خدمات جانبی فروشگاه آنلاین

بله روی قالب های فروشگاهی سی فایو درگاه پرداخت زرین پال فعال است علاوه بر این در صورت درخواست کاربر سایر درگاه های بانکی روی سایت کاربر نصب و تنظیم می گردد.

دلیل دیگر رقابتی بودن تعرفه طراحی سایت در رویا وردپرس، حمایت از کسب و کارها و ادامه استارت آپ‌ها می‌باشد تا بتوانند براساس بودجه حتی کم، کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی نمایند.

مشاوره‌های گام به گام و نه به صورت کلان و برنامه‌ها و محصولات از پیش طراحی منبع مقاله شده یا برنامه‌های آماده.

Report this wiki page